Thursday, May 18

|-)zz @ Wrk

Ever wonder why people sit at their cubicles in office and sleep, more than whilst involved in other activities?

Herez why -
cu·bi·cle (kyb-kl)
n.
  1. A small compartment, as for work or study.
  2. A small sleeping compartment, especially within a dormitory.
Now don't blame them :)

13 Comments:

At Thursday, May 18, 2006 8:29:00 PM, Blogger Keshi said...

lol haha Samy good one!

I dun sleep but..I blog so can we call it


A small compartment, as for work or blogging.

:):)

Keshi.

 
At Thursday, May 18, 2006 8:34:00 PM, Blogger visithra said...

did u realise the pronounciation characters look sleepy as well? ehhehe

 
At Thursday, May 18, 2006 8:59:00 PM, Blogger SamY said...

@keshi: that was disappointing :( ... u r an disgrace for IT :p ... @ least u shud take take a 15 min nap like I do :D once in a week

btw dyu ever start a sentence without a 'lol' :D ... or is it coz ur a crack pot :-/

n ur definition was a gud one ... I somehow thought blogging was part of ur wrk :p

@visitra: heyyy ... that was a gud observation :) ... its does luk sleepy ... the 2 o's, n that 'i' that luks like dreary eyes ... ur a genius :D

hmm the pronounciation didn't luk this awkward in the preview :-?

 
At Thursday, May 18, 2006 9:25:00 PM, Blogger ada-paavi!!!! said...

dei nee apees la pannerathu ellam podathai da, TL partha unakku appu machi ;)

 
At Friday, May 19, 2006 6:48:00 AM, Blogger Zeppelin said...

vantanda Columbusu....machi nee porandhu lendhe ippidi dhana.. baingara ariva ?? :P

 
At Friday, May 19, 2006 6:58:00 AM, Blogger SamY said...

@ada-paavi: dude, even after that nap I can get things dun b4 time da ;), unlike others ... so am not all to bothered bout my manager ... n if I do take a nap then its just coz the work ain't engaging = they are under-utilizing a resource :)

@zep: illai da porandha boodhu na mandu da ... ippo dhaan recent'a indha gyanam ellam ;) ... I know I know ... dun feel 'J' ... u'll also someday :p

 
At Friday, May 19, 2006 10:45:00 AM, Blogger Zeppelin said...

uwaaaaaaackkkkkk !!! ignorance is bliss machan !! naan apdiye irundhutu poren... :P

 
At Friday, May 19, 2006 11:51:00 AM, Blogger SamY said...

dei dei zep

thirunalveelikee halwava?
thirupathikee ladu'va?

idhellam kooda paravaaillai ... samy'ke matrix dialogue'a? :))

rOmba feel pannadhe matchi ... its all in the game :D

 
At Friday, May 19, 2006 4:14:00 PM, Blogger Keshi said...

IT ppl sleep? haha never knew that...in that case Im an IT-insomniac :)


Keshi.

 
At Friday, May 19, 2006 4:35:00 PM, Anonymous Sandai Kozhi said...

hehee we need to invent more of these so called cubicles.

btw. blog hopped here

 
At Saturday, May 20, 2006 12:42:00 AM, Blogger Aravind said...

LOL
Gud one!

 
At Saturday, May 20, 2006 6:53:00 AM, Blogger SamY said...

@aravind: thnx mate :D ... just making note of everyday happenings

 
At Saturday, May 20, 2006 5:23:00 PM, Blogger Keshi said...

**btw dyu ever start a sentence without a 'lol' :D ... or is it coz ur a crack pot :-/

awww :*( yes I am..mebbe..lol! see! :):)

Keshi.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home